Saturday, May 14, 2011

Awat ny,,
buruk yew upew..
law nak tau npew ny..
Hah,,mcm ny la riak wajar aku mase dapat tau result aku teruk..(x la teruk sngt)
tpi memng teruk la..
kecewa gilew laa..
bgun2 tido jew dapat msj suruh cek result..
aku apew lg teruk belari mendapat kan lappy aku..
dengan semangat yew buka web..
masuk kan no Ic..
bile nak bukak jew result jantung aku bedebar..
nadi ku terhenti seketika..
sampil melihat ke monitar 13.5 inci (monitar lappy aku)
smpai jew subjek 2 terakhir nampk la tulisan gagal kali pertama..
arrrr sedih gilew aku menjerit gilew(dalam hati)
tpi apew nak buat dah itu usaha aku itu la yg dapat tpi aku akan 
usaha lg yg akan datang bak kate owg dulu kala perjalan masih jauh..
yg lepas 2 lepas la ambik yg jernih buang yg keruh..
k la aku nak sambung kesedihan aku ny..
dah jgn kacau main jauh2 huhuhu =( sedih yew

No comments:

Post a Comment