Saturday, April 30, 2011

SINGLE

ish mcm best jew tajuk ny hehe..mane x yew law ckp SINGLE msty owg tau mesty pasal couple..
biasa lar lumrah kehidupan msty berpasangan,,tpi bukan semua owg dapat bepasangan O_0 yew la
bak kate owg tua2 yg dah tua 2..jodoh di tangan tuhan so sabar jew sapa yg x ada pasangan lg,,
temasuk laa aku owg yew,,ish malu lak mengaku,,tpi is Ok i donT mind..(tpi padahal kisah)
hehe ape2 jew la kn...erm bosan laa gak berstatus SINGLE ny tpi pew blh wat jodoh x ada g..erm tpi x pew bak kate mak bapak aku(awak 2 masih muda rilex jew nty ada2 la 2 haha)
sempoi jew dowg ckp tpi haty aku ny kesunyian..tpi betul gak dowg ckp still jauh lg pejalanan hidup
ny..erm yew la ada aku kisah..hahaha btw aku nak gak cri seorang gadis idaman yg btl2
menyayangi aku setia gan aku untuk di jdi kan pasangan hidup<3<3<3
tpi masalah yew x jumpe g..erm tpi x pew abang still stedy lg haha..
erm ok la aku pon penat cite sal SINGLE ny...sbb aku x nak cerita dah aku nak g mencari lak hahaha...
k la korang klau ada sape yg SINGLE 2 jgn la malu2 nak knl...hehe open mind jew k...
SEMPOI slalu.....<3

2 comments:

  1. x payah la na sempoi cgt kan ?? haha

    ReplyDelete
  2. arr JELEZ r 2..tau r dy mengelabah jew..asal gaduh sikit jew stress hahaha:))

    ReplyDelete