Wednesday, July 27, 2011

Oh PTPTN

selamat pagi tuan kedai haha..saje jew bosan erm hari beganti hari rupe2 dah 21 hari aku kat poli bersamaan 3 minggu..haha btl aku kat poli ny x pikir pon nak balik x tau nape.padahal safe bajet..haha dalam 3 minggu ny mcm2 dah jadi ada yg suka,sedih ada yg murung,kecewa dan lain2 haha termasuk aku aku hapy sebb 5 ary yg lepas aku dapat fon baru haha..syok jew walaupon x mahal janji baru haha,,bersyukur la..so dapat fon baru kene la safe bajet nak hidup haha 2 la peragai budak yg ambil PTPTN haha enjoy mula2 past 2 kayap last2 hahaha..member aku ramai yg beli fon and ada yg g holiday gan awek g lost word of tambun..peh!!! best 2 haha biasa r enjoy time muda dah tua mula la pening nty hahaha bulan puasa bakal tiba ..selamat datang RAMADHAN moga semua berpuasa penuh bukan puasa ayam2 hahaha ok la harap korang ambik nasihat ny safe2 la bila ada duit 2 ew..ok la selamat mencuba dan renung2 kn la haha

No comments:

Post a Comment